Thursday, November 25, 2021

Lauri Räpp: Lihtsate asjade tähtsus. Tähtsate asjade lihtsus

 


Lauri Räpp olevat Eesti populaarseim Instagrami luuletaja. Olen tema luuleridu sealt mõnikord lugenud ja need on meeldinud oma lihtsuses ja selguses. Raamat on nüüd pisut teisest ooperist: veidi isiklikum, sest siin on ka natuke lihtsalt tundelist ja mõtteainet pakkuvat teksti.

Üldiselt mulle meeldib tema sõnumi ja riimi lihtsus. Lugesin nad kõik pea järjest, vaid kahe õhtuga läbi ja nii järjestikku lugedes tekkis natuke déjà-vu tunne oma noorusepõlve salmikuga, kuhu olin kirjutanud armastusest, igatsusest, sõprusest jt tunnetest nõretavaid luuleridu, mõtteteri ja lookesi. Kui ma peaksin veel sellist salmikut, siis sellest raamatust oleks sinna kirjutada ümber päris palju. Kuna aga sellist salmikut mul enam ei ole, siis oli käeulatuses paber, kuhu ma ikkagi mõned read kirja panin.

Kord lootus naeratab

Siis naerab meie üle

Ja meie aina loodame

Et saame sellest üle.

 

Sa võid olla sadu erinevaid asju. Ja sa oledki. Kuid alati on keegi, kes näeb tuhandet, mida sa ei ole.

 

Kirjastus: Rahva Raamat, 2021

255 lk

No comments:

Post a Comment