Sunday, July 22, 2018

Minu Tšehhi


Suvise reisi asemel võib lugeda reisiraamatut, mis on samuti omamoodi reis. Mina käisin mõtteis Kristel Halmani „Minu Tšehhi“ kaudu Tšehhis.
Kristeli versioon Tšehhimaast on kindlasti kutsuv. Sulejooks on hea ja lugu kenasti balansis kultuuri, looduse ja tema enese elu-oluga. Kui mõnikord on minu-sarja raamatutel teemad väga hüplikud ühe peatüki raames, siis „Minu Tšehhi“ on küll väga sujuvalt kirjutatud. Samuti ei ole liiga palju fakte ja ajalooski ei ole kusagile iidamast-aadamast aega tagasi mindud. Ajaloo- ja faktiraamatu ülesandeid ei pea minu arvates täitma minu-sari. Mulle igatahes meeldis. Tšehhis käinud ma ei ole, aga nüüd läheks küll. Ja Švejk tuleks ikka ka läbi lugeda.
Mõnus suvine lugemine!
Kirjastus: Petrone Print
304 lk

No comments:

Post a Comment