Tuesday, May 20, 2014

Minu Bulgaaria


Olles lugenud ühest teisest blogist raamatu kohta, olin pisut skeptiline lugema asudes, ei olnud seal just ülistuskõnet loetust loodud. Aga tuleb tõdeda, et oma silm on alati kuningas - mulle Janek Bõlinski kirjutatu meeldis.

Seekord siis jällegi üks vähestest mehelikest "minudest", mis erineb teistest sama sarja raamatutest eelkõige mineku põhjuselt. Ei ole just tavaline, et üks Eesti mees laenab raha ja sõidab Bulgaariasse oma firmat looma. Seega on suur osa raamatust selle ettevõtte käivitamise ja käimalükkamisega seotud, aga sinna vahele mahub parajal määral bulgaarlasi, selle maa sööki, jooki ja muud kultuurilist teavet. Kogu selle ettevõtlusega seotud virr-varris jääb tal aega oma perega koos olla ja  ka maa kaugemaid paiku külastada. Just selle raamatu lugemine tõstis minu teadvusse,  et Bulgaaria on kindlasti imeline paik - mäed, meri ja parajalt soe kliima.  Milline kooslus :)
Kirjutatud on konkreetselt, liigsetesse emotsioonidesse laskumata. Oli meeldiv ajaviide.

Veel on arvanud:
http://katrjuusha.blogspot.com/2014/04/janek-balonski-minu-bulgaaria.html
http://maemaailm.blogspot.com/2014/04/minu-bulgaaria-janek-balonski.html

No comments:

Post a Comment