Thursday, December 12, 2013

Kaika Laine inimesed



 
Mingid kokkupuuted on mul sensitiividega aastaid-aastaid tagasi olnud, aga teatud skeptilisus oli olemas siis ja ka hiljem. Tajusin küll mingeid võimeid, aga see oli ka kõik. Ilmselt meedia mõju ja tabav kaanepilt kutsusid haarama riiulilt just seda raamatut. Kui seni olin Kaika Laine paigutanud posijate ridadesse, siis tänaseks olen ümbermõelnud - ta oli ikka palju enamat. Sellise impulsi andis mulle just selle raamatu  lugemine. 

Raamatus on kahesuguseid lugusid – Laine kui imetegija ja  Laine kui hea tuttav, sõber. Ka rääkijaid on kahesuguseid, lihtsate inimeste lood, mis jutustavad Lainest kui tervendajast, tema seletamatust väest, imest, miks ja kuidas Laine neid aitas. Ja Laine tuttavate sh arstide, teletöötajate, jt tunnustatud  inimeste lood, mis räägivad Lainest kui erilisest inimesest, püüdsid tõlgendada Laine fenomeni.   Mulle tundub, et Lainet ei ülistata ja tõsteta kõrgustesse, vaid esile tuleb tema lihtsa, konkreetse, erilise väega  inimese kuvand.  Laine oskas usku sisendada.

Kirja panid Einar Ellermaa ja Inge Pitsner.

No comments:

Post a Comment