Friday, September 23, 2022

Minu taluköök

 


Olen selle Meie-sarjaga kuidagi väga sinapeal, enamus on loetud. Seekord siis Manona Paris ja „Minu taluköök“. 

Oli ladus lugemine, sest sõna valdab Manona hästi. Siiski taluköögist jäi lugu minu jaoks üsna  kaugele, pigem oli see eneseotsimise, oma kehaga leppimise lugu. Või siis kadus taluelu kehaprobleemide vahele ära, kuidas võtta. Või hoopis on kehateema kuidagi tugevam ja jääb sellepärast domineerima `?. Igatahes on juba ammu teada, et kui kehakaal on rohkem kui 65, siis on see üsna sageli probleem ja ise enda aksepteerimine -olen selline nagu olen, ei ole kerge, kui mingid standardid on silme ees ja meedia survestab ilukultusega. Selle iseendaga leppimise ja mitteleppimise suhtes oli see väga aus raamat. Kööki oli siin ikka ka ja muidugi seda vana autentset talu, mis on väärikas ja väärtus omaette.  Katsetamist vajavad aga mõned retseptid, mis on raamatusse nii juhuslikus laadis pikitud. Ka mõned õpetussõnad ja soovitused on välja toodud, mis on mõistlik kõrva taha panna.

Petrone Print, 2022

 

 

.

No comments:

Post a Comment