Monday, May 2, 2022

Seitsme põlve müsteerium

 


Uusi kuulsusi, kes ise enda sisemise jõuga suudavad endale nime teha,  meil aeg ajalt tekib. Ants Rootslane kahtlemata on tuntud nimi, püüan ka mõista tema fenomeni. Uudishimu on ju edasiviiv jõud.

Suhtun igasugu voodoo, nõiduse, selgeltnägemise jne seotuga skeptiliselt. Absoluutselt ei eita, aga täielikult ei mõista ka. Samamoodi ma ei mõista, kuidas saab inimene, kellel on karisma kuid haridust ei ole,  hakata psühholoogiks, nõustajaks vms.😏 Rootslasega üldjoontes see nii on, kuid nõu tuleb mitmes vallas. Muidugi oli selles raamatus ka täiesti aktsepteeritavaid, loogilisi mõttekohti, kuid oli ka kulmu kergitamise kohti. Ei hakkagi siinkohal välja kirjutama, mis mind kulmu kergitama pani. Üldjoontes selline lugemine vast toonust ikka tõstab, või vähemalt tükki küljest ära ei võta. Minul ei võtnud. 😃  Aga ma ei saa aru sellest seitsme põlve müsteeriumist vabanemisest. Võib ju olla, et vanavanavanavanemate patud nuheldakse nüüd minu põlvkonna kaela, aga kui ma seda täpset pattu ei tea, kuidas ma sellest siis vabanen. 😇

JES kirjastus, 2021

294 lk

No comments:

Post a Comment